stellair-1מייבש הוא פתרון מושלם לחדרי שירותים במקומות ציבוריים, שמטבעם נעשה בהם שימוש אינטנסיבי. ישנן מספר סיבות שבגללן כדאי גם לכם להתקין מכשירים במקומות אלה:
  • ראשית, לאחר שהתקנתם את המייבש תצטרכו יותר לדאוג למגבות נייר.
  • שנית, אם אין צורך במגבות נייר, אין גם צורך בפחי אשפה ובהחלפה מתמדת של שקיות האשפה ברגע שהן מתמלאות (ובמקומות ציבוריים הן עלולות לעלות על גדותיהן בתדירות גבוהה).
בדרך זו לא רק שאתם נהנים מחיסכון כספי משמעותי, אלא שחדר השירותים נשאר נקי לאורך זמן, ורמת ההיגיינה בו עולה. גם העובדה שאף אחד לא נוגע בידיות הברזים מגבירה את רמת ההיגיינה בחדר השירותים, שהרי ידוע שעל ידיות, ובפרט במרחב הציבורי, מצטברת תמיד כמות גדולה של חיידקים שעוברים ממשתמש למשתמש. עוד סיבה טובה לעבור למכשיר חשמלי רב יתרונות זה היא ההגנה האנטי בקטריאלית היעילה שמספקים מייבשי ידיים, ואם אתם חוששים מחשבון חשמל גבוה – אין מה לחשוש: מייבש סילוני מבטיח גם צריכת חשמל נמוכה, כשבחלק מהדגמים המתקדמים מדובר על עלות של שקל לכל 100 שימושים. למעשה, במקרים רבים השאלה למה כדאי להתקין מייבש כבר התחלפה בשאלה אחרת: כיצד לבחור?

התאמה לחדר השירותים הספציפי

ראשית, חשוב להתאים את המוצר לחדר השירותים הספציפי, הן מבחינת הממדים והן מבחינת העיצוב, כך שמצד אחד יהיה נוח להשתמש בו ומצד שני תשתפר גם האסתטיקה של החדר.

אמינות גבוהה

מרכיב חשוב אחר בבחירה הוא האמינות, שהרי מן הסתם תרצו ליהנות מכל היתרונות של המתקן לאורך זמן רב. לשם כך מומלץ להעדיף דגמים של חברות מוכרות ומובילות, אשר עושות שימוש בטכנולוגיות חדשניות. בפרט מומלצים המוצרים של JVD הצרפתית ו-VELTEX הספרדית, וכמובן שיש לוודא קיומו של תו תקן רלוונטי.

מהירות הייבוש

בחלק מחדרי השירותים במרחב הציבורי ישנה חשיבות רבה למהירות הייבוש – למשל באולמות מופעים או באצטדיונים, שבהם מגיע מספר רב של אנשים תוך פרק זמן קצר יחסית (במהלך ההפסקות). במקרים אלה מומלץ להעדיף מייבשים מהירים במיוחד (ישנם דגמים מתקדמים אשר מבטיחים ייבוש מלא תוך לא יותר מ-10 שניות).

בואו להכיר את כל הדגמים שלנו